fbpx

TÚRÁINK

Jelentkezz a Nordic Walking Debrecen túráira!

Leírás:
A Pádis fennsík 1100-1300 méteres átlagmagasságban fekvő csodaszép rétjein, és erdőiben sétálva keresgéljük azokat a helyeket, ahol éppen olvadozik a vékonyabb hóréteg, és ez alól kandikálnak ki a virágok, illetve a már elolvadt nagyobb rétek vannak befedve a virágszőnyeggel.

Bózsváról elindulva lankásabb területen túrázunk Füzérkomlósra. A falut elhagyva már messziről látjuk az elénk táruló Füzéri-várat. A vár megnézése után Pusztafalura érkezünk, ahonnan visszatekinthetünk a várra.

Makkoshotyka-Cirkálótanya-Nagy-nyugodó-Nagyhuta-Vágáshuta
A Makkoshotykai vadászfaluból indulunk és a közeli Cirkálótanyára érkezünk, ahol elén tárul a tanyavilág békessége. A tanyát elhagyva a híres Rákóczi földön járva meglátjuk Rákóczi-fáját. E fa alatt pihent meg, amikor járta a birtokait. A fa elhagyása után felkaptatunk a Nagy-nyugodóra, hogy megnyugodjunk a nagy mászás után. A nagy nyugadalom után megérkezünk Nagyhuta és Vágáshutára, ahol begyűjthetjük pecsétjeinket.

Leírás:
Biharfüred különleges tisztaságú, ózondús levegőjű klimatikus gyógyhely Belényestől 25 km távolságra, 1102 m tengerszint feletti magasságban.

Zemplén szívében túrázunk a huták körül. Középhutáról felkaptatunk a Mlaka -rétre és innen kitekintünk a Sólyombércről a Füzéri várra. Elérkezünk az Istvánkúti vadászházhoz és következőlegesen az Eszkála erdészházhoz. Az erdészháztól a Kecske-háton ereszkedünk le Makkoshotykára.

NYITOTT, motiváló, közösségi walkingozásra hívunk benneteket.
Kezdjünk napunkat az év első reggelén az erdőben, a természetben.

Évzáró Nordic Walking

Leírás:
Forralt bor, és batyus buli.
Tüzet is rakunk, ha épp melegedni szottyan kedvünk. Plédet hozzatok! De nordikozunk is az arborétum területén.

Nordic Walking Debrecen szín túra tábor

Leírás:
Magyarország legmagasabban fekvő, FESTŐI HANGULATÚ településén TÁBOROZUNK.

Nordic Walking túra Uppony

Leírás: Nekézseny, a Bükki Hegyhát egyik kis települése, 2015-ben ünnepelte első írásos említésének 600. évfordulóját, Nekesen formában. A falut hegyek, erdőségek ölelik körbe, hűs vizű forrásokkal, változatos élővilággal. Az erdőségek közötti mezők és rétek megannyi virággal, gyógynövénnyel pompáznak, a környékbeli hegyoldalakon gyakran fedezhetünk fel legelésző
őzeket, de akár vaddisznókkal, szarvasokkal is találkozhatunk. A települést átszelő Csernely- patak a Lázbérci-víztározó egyik táplálója, melynek mentén jelen túránk alkalmával utunk jelentős részét megtennénk.

Nordic Walking Debrecen túra Ökrök völgye

Leírás: Túra a Királyerdő-hegységben. Körbejárjuk a völgyet, egy 9 km hosszú, jelzett turista ösvényen. A t Sebes-Kőrös partjáról indulunk, körbejárjuk az Ökrök völgyét, érintve az Ökrök-vízesést és az Ökrök köve nevet viselő kilátót. Könnyű _ helyenként közepesen nehéz túra. Egyedül az Ökrök vízeséséhez vezető szakasz nehezebb a többszöri patakon való átkelés miatt. Az Ökrök völgye egyik legszebb látnivalója az Ökrök vízesés.

Nordic Walking Debrecen Kárpáti Sáfránytúra

Leírás: Áprilisi túránk PÁDISRA vezet ahol megcsodáljuk a Krókuszok (Sáfrányok) lila virágszőnyegét. A Kárpáti sáfrány (Crocus heuffelianus vagy Crocus vernus) a tavasz egyik hírnöke, ligeterdőkben, az erdő széleken, hegyi legelőkön hóolvadás után azonnal megjelenik, így sokszor a visszahúzódó hómező szélén még a hóban is találunk virágzó példányokat.

Nordic Walking Debrecen túra Jósvafő

Leírás: az Északi-középhegységben, azon belül az Aggteleki-karszt középső részén, az Aggteleki Nemzeti Park területén fekvő Jósva forrásvidékén túrázunk.

Nordic Walking Debrecen túra Erdőspuszta

Leírás:
Folytatjuk erdőspusztai túrasorozatunkat. Ez alkalommal Debrecentől keletre, egy félkörívben halad útvonalunk. Erdőspuszta sajátos hangulatával remek lehetőséget kínál a kirándulni, kikapcsolni vágyóknak. Túránk során további erdőspusztai víztároló „tavakat” érintünk.

Folytatjuk erdőspusztai túrasorozatunkat. Ez alkalommal Debrecentől északkeleti irányba halad útvonalunk. Erdőspuszta sajátos hangulatával remek lehetőséget kínál a kirándulni, kikapcsolni vágyóknak. Túránk során érinteni fogjuk a Hármashegy impozáns kilátóját és mesterséges tavát.

Januári túránkon a Stramtura- völgybe és a Lazuri-szorosba a Királyerdő-hegység egy alig ismert völgyének Stramturának a bejárására, valamint a rövid, de igen bájos, Lazuri-szurdok megtekintésére indulunk.

Leírás: Kezdjünk napunkat az év első reggelén az erdőben, a természetben.
Kezdjük egy könnyed walkinggal, időnként meg megállva, hogy érezzük a természet erejét, a fókuszunk a test lélek harmóniájára kerüljön.Tartsuk távol magunktól a negatív gondolatokat, koncentráljunk a TESTI ÉS MENTÁLIS FELTÖLTŐDÉSRE.
MEGÉRDEMLED!

nordic walking túra bükki csillagda

Leírás:
A Bükki Csillagda egy komplex csillagászati és természetismereti látogatóközpont, amely a tudomány, az élmény, valamint az interakció hármasával, törekszik az ismeretek átadására. Ezt a törekvést segíti a Közép-Európában páratlan élményt nyújtó ötven férőhelyes planetárium, ahol az égbolt csodái a 8 méter átmérőjű kupolán jelennek meg. A több mint 100 négyzetméter nagyságú látványt négy, egyszerre működő lézerprojektor szolgáltatja 4K minőségben, valamint aktív szemüvegek segítségével 3D-s filmélményben is része van a látogatóknak.
A látogatóközpont mellett felépített mészégető boksától indul egy tanösvény, amely segítségével részben bolygókat, részben a terület földtani, kultúrtörténeti, növény- és állattani érdekességei és értékei ismerhetők meg.

Évzáró Nordic Walking

Leírás:
Forralt bor, és batyus buli.
Tüzet is rakunk 3 helyen, ha épp melegedni szottyan kedvünk. Plédet hozzatok! De nordikozunk is az arborétum területén.

Erdei utakon keresztül, több „tavat” (Csonkás-tó; Kerek-tó; Mézeshegyi-tó) érintve,
a Hosszúpályi utat keresztezve jutunk el a Vekeri-tóig. Innen a zöld jelzésen indulunk tovább Mikepércsre, a túra végállomására.

Nordic Walking Debrecen Bükkszentlélek

– könnyű túrák
– erdőfürdő
– jóga
– feladatok/ közös éneklés
– tánc_ amit tanultok/ tanultatok és beavattok bennünket
– fakultatív programok

Nordic Walking Debrecen Túra Nekézseny

Leírás:
körtúra Nekézseny körül, látogatás a Szeleczky Zita emlékházba, a Hagyományok Házába, túra Nekézsenyből Nagyvisnyóra.

Nordic Walking Debrecen Hargita

Régóta tervezzük a Egyes Kő meghódítását 🙂
Az Egyes Kő megmászása kiváltható lesz egy könnyebb túrával azoknak akik nem vágnak neki.

Nordic Walking Debrecen Túra Csarv-völgy

Leírás:
A Börzsönyben megbúvó, fokozottan védett, romantikus hely Magyarország egyik legnagyobb háborítatlan erdejében található.

Nordic Walking Debrecen Túra Drégely vára

Az észak-börzsönyi táj legizgalmasabb természeti látványosságait nézzük meg. Hont, Honti-szakadék, Kilátópont, Sárkány-törés, Drégely- vára, Kővágó-bérc, Nagyoroszi.

SZÍN-TÚRA tábor a Mátrában

Leírás:
Magyarország legmagasabban fekvő, FESTŐI HANGULATÚ településén TÁBOROZUNK.

Nordic Walking Debrecen Túra Holdvilág-árok

Túrázzunk együtt! – Holvilág árok, Lajos- forrás, Kőhegy kilátó

Leírás:
Kiskovácsiból indulva, Holvilág árok, Lajos- forrás, Kőhegy kilátó pont, Pomáz. A Holvilág árok egy igen érdekes és látványos hely, sok mondával fűszerezve, és egy érdekes szurdok túra útvonal a Pilisben.

Nordic Walking Debrecen Túra Prédikálószék

Túrázzunk együtt! – Pilis, Prédikálószék, Vadálló-kövek

Leírás:
Dobogókőről, Prédikálószék, Vadálló-kövek, Dömös parkoló. Két éve készült egy kilátó a Prédikálószéken, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik a Dunakanyarra.

Nordic Walking Debrecen Túra Pádis

Kárpáti sáfrány túra

Leírás:
Eredetileg Pádis a cél, viszont folyamatosan tartjuk a kapcsolatot kinti túravezetőkkel és annak függvényében változtatjuk a túra helyét, hogy hol várható ezen a napon virágzás.

Nordic Walking Debrecen Túra Hollóstető

Túrázzunk együtt! – Hollóstető – Fehérkőlápa

Leírás:
Fehérkőlápa: A Magyarország ékszerdobozaként is ismert Lillafüredről biztos, hogy minden szenvedélyes túrázó hallott már, ha pedig valaki még nem járt ott, akkor minimum a bakancslistáján szerepel a hely.

Nordic Walking Debrecen Túra Damasa

Túrázzunk együtt! – Damasa-szakadék Uppony és Bánhorváti

Leírás:
A Bükk hegységben, a Lázbérci Tájvédelmi Körzetben, Sajóvelezd, Uppony és Bánhorváti közelében található egy különleges hangulatú, lejtőcsuszamlás hatására kialakult természeti képződmény, a fokozottan védett Damasa-szakadék.

Nordic Walking Debrecen Túra Lilafüred

Túrázzunk együtt! – Garadna völgy – Hámori tó –Lilafüred

Leírás:
Túránk a Bükk Hegység talán két legismertebb és szabadon látogatható barlangját járjuk be. Nemcsak emelkedőkben lesz részünk,hanem a téli időjárás meglepetését is le kell küzdenünk.

Túrázzunk együtt! – Mátrafüred - Sástó

Mátrafüredről Máriácska kegyhely érintésével az ország legmagasabban fekvő tavához, Sástóra, majd a különleges szépségű Eremény-tetőre túrázunk, ahonnan meseszép körpanoráma nyílik a Mátrára.

Túrázzunk együtt! - Spartacus tanösvény

Leírás:
A túraút nagyon szép, látványos és helyenként izgalmas is a meredek hegyoldalba vágott járatok miatt. A kanyargós utak és a szépen kiépített pihenőhelyek még fokozzák az élményt, amiben részünk lesz.